Welkom op de weblog van .... M S D I R K D E G R O O T....


dinsdag 5 februari 2008

Geslaagd optreden Kleine Jantjes bij SSKW

De fotograaf die bij SSKW liep te flitsen, beloofde me een paar leuke foto’s op te sturen voor de website. Dat zou best een tijdje kunnen duren met die foto’s! Daarom heb ik snel wat aantekeningen gemaakt voor een sappig verhaaltje erbij. Ik had een A-viertje vol en net zo als ik altijd doe, scheurde ik het velletje uit de blocnote en deed dat los achterin. Dan komt het van zelf weer te voorschijn en heb ik een geheugensteuntje voor mijn moeizaam werkende hersens. Zo doe ik dat al jaren en het gaat altijd goed. Maar deze keer liep het weer mis!
Wat wil het geval? Ik ben al weken bezig met het isoleren van mijn machinekamer. Bezig met isolatie-materiaal, workmate, meetlint, viltstift, decoupeerzaag en m’n blocnote om de maten van de te zagen platen op te schrijven. Vorige week met die harde storm. In heel Nederland is er niemand buiten aan het werk in verband met die wind. Behalve ik! En ja hoor! Een windvlaag en alle losse blaadjes van achter uit mijn blocnote, pardoes overboord! Net als Ketelbinkie! Alleen geen 1,2,3 in Godsnaam...... Ik heb nog geprobeerd ze te redden, maar dat lukte van geen kant.
Via via heb ik 37 foto’s van ons optreden gekregen en die wil ik toch heel graag op de site zetten. Het bijbehorende vreselijk leuke verhaal is nooit geschreven. Het is letterlijk in het water gevallen.
Maar ik ben er zeker van, dat jullie je, als je de foto’s ziet, weer alles zult herinneren.
Dus kijk maar snel!
Foto's SSKW

Geen opmerkingen: