Welkom op de weblog van .... M S D I R K D E G R O O T....


maandag 28 januari 2008

Klein Vaarbewijs

65 jaar geworden! Dan verloopt je Klein Vaarbewijs. Een hele rompslomp om een nieuw te krijgen. Bellen voor formulieren. Invullen. Met een formulier naar de dokter. Pasfoto’s laten maken. Geneeskundige verklaring opsturen naar het CBR. Wachten tot het formulier terugkomt. Enveloppe kopen in A-4 formaat. Alles nog eens controleren. Ja, hoor het klopt!

Ik stuur op:
Aanvraagformulier
Eigen verklaring
Geneeskundige verklaring
Kopie paspoort
Origineel Klein Vaarbewijs II (twee)
Machtiging om 25 euro van mijn rekening af te boeken
Pasfoto

Ik ontvang: Klein Vaarbewijs I (één)


Hoe is deze story afgelopen?
Ik heb een email gestuurd naar de ANWB! Daar ontving ik een onsamenhangend antwoord op.
Een dag of 10 later ontving ik Klein Vaarbewijs Deel II per post, zonder verdere kosten. Maar ook zonder verder commentaar. Geen uitleg, geen sorry, niks.
Ja, wat moet je ermee?

Geen opmerkingen: